ConSer biedt o.a. kennis en diensten op het gebied van contract- en servicemanagement.
Quickscan: Om snel een overzicht te krijgen van uw contracten en verplichtingen. Inzicht is de start om het beste uit uw contracten te halen.
Beheer van contracten: Structureren van uw contracten . Het maken van een contractbeheerplan en wat verder nodig is om uw contracten goed te kunnen beheren. Grip op contracten, grip op leveranciersprestaties en grip op de eigen organisatie is van belang om als professioneel opdrachtgever uw doelen te realiseren.
Detachering: Mijn inzet als contract- of servicemanager of als projectleider voor uw aanbestedingen. Dit kan op uw locatie maar ook online of hybride.
Service (level) management: Afspreken en bewaken van service niveau’s, die geleverd worden aan u of uw interne klant. Of het inrichten en verbeteren van uw ICT servicemanagement processen.
Nieuwe contracten: Ondersteuning bij het afspreken van een nieuw contract. In uw inkoopteam kan ik adviseren in met name SLA specifieke aspecten maar ook een review doen op de contractafspraken (zijn deze haalbaar en controleerbaar in de praktijk). Het meehelpen uw visie te ontwikkelen en te operationaliseren zodat u uw (contract)doelen kunt behalen. Het organiseren en uitvoeren van een contractintake of complete implementatie van nieuwe contracten (diensten) in uw organisatie.
Contractcoach: wanneer u weinig of geen ervaring heeft met contractmanagement en/of het opstellen van KPI's, die passend zijn in de samenwerking dan kan ConSer u ondersteunen als contractcoach. Dit kan zowel aan de opdrachtgever als de opdrachtnemer zijde.
Aanbesteding en uitbesteding: Ondersteunen en uitvoeren samen met uw inkooporganisatie van (ICT) aanbestedingen en het ondersteunen bij het uitbesteden (van een deel) van uw ICT .
Advisering en begeleiding van uw organisatie bij een inschrijving op een overheidsaanbesteding.
Neem vrijblijvend contact op voor meer informatie! Staat uw dienst er niet tussen daag me dan uit, wellicht kan ik u alsnog van dienst zijn.